Civileknek


Ügyvitel átvétele, besegítés az adminisztrációban

Havidíjért, vagy óradíjért cserébe - megállapodás szerint- levesszünk egy terhet az elnök/ titkár/ projektvezető/ stb. válláról.

Amiben biztosan tudunk segíteni

  1. Kimutatásokat készítünk (bevételről, kiadásról, kintlévőségekről, elért eredményekről, stb. - amire szükség van, vagy amit a pályázat megkíván)
  2. Levelezés kezelését átvállaljuk (postai és elektronikus beérkező postát egyaránt feldolgozzuk, archiváljuk)
  3. Archiválási és nyilvántartási feladatokat is ellátunk (minden beérkező anyagot archiválunk, nyilvántartásokat vezetünk, stb)
  4. Tanácsadást tudunk adni eseti ügyekben

Ezek a lehetőségek nem csak a cégvezetőknek adatnak meg :) Tegyél minket próbára!

Lehetőség Menedzsment

Kapcsolatfevétel













Elérhetőségek


info@lehetoseg-menedzsment.hu
Telefon: +36 20 567 9271
Cím: Átalakulunk! Információk hamarosan!
Személyes találkozóhoz
időpont egyeztetés szükséges!


Válság teszt